:)

:)
:D

lunes, 20 de septiembre de 2010

Primer dia: visita guiada

Vaig arribar a l'estació a les 9:15 y en tren va arribar una mica més tard del que pensava. Vam anar a casa a deixar les seves coses i cap a les 14:15 vam anar al centre de Figueres a menjar en algun restaurant. Despres li e enseñat el Parc Bosc i li e enseñat l'ajuntament. Em pasejat per el voltant del Museu Dalí, peró hi entrarem un altre dia. També hem pasat per el costat de l'hospital i a les 18:30 em anat tirant cap a casa meva. A les 19:00 més o meñs, hem sortit de casa meva i hem anat a Vilafant en cotxe. Hem anat caminant fins la Radio Vilafant on ens esperaven el director i una amiga meva. Ens han enseñat la radio per dins i com funciona. També en a deixat gravar alguna cosa i modificar la veu.A les 19:30 hem anat al gimnas de l'escola Sol i Vent amb la meva amiga i la Robin. Les dues s'han posat a fer judo amb mi. Cuan va acabar la clase a les 21:30, vaig cambiar-me de roba i vam anar a les fires. Vam pujar a un parell de llocs y després vam marxar cap a casa a sopar. Vam preparar el seu llit y vam anar a dormir a les 23:30.

No hay comentarios:

Publicar un comentario